ISO 9001:2015 (Сапа менеджменті жүйелері (QMS)) — бұл ұйымдарға жоғары сапалы өнімдер мен қызметтерді тұрақты түрде ұсыну үшін негіз болатын сапа менеджменті жүйелері (QMS) үшін ғаламдық стандартты белгілейді. ISO 9001 - сапа менеджментінің ең кең таралған стандарты болып табылады, ол 178 елде 1 миллионнан астам ұйымдармен енгізілген және клиенттердің қанағаттануын және үнемі жақсарту процесін қамтамасыз етудегі тиімділігін көрсетті. ISO 9001:2015 сертификатын алу сіздің ұйымыңыздың сапа мен жетілдіруге деген адалдығын білдіреді, бұл сіздің нарықтағы беделіңізді арттырады.
ISO 14001 (Қоршаған орта менеджменті жүйелері (EMS)) — бұл қоршаған орта менеджменті жүйелері (EMS) үшін халықаралық деңгейде мойындалған стандарт. Осы стандартты енгізу арқылы ұйымдар экологиялық міндеттемелерін жүйелі түрде басқаруға, қоршаған ортаға әсерін азайтуға және қолданыстағы заңдар мен нормативтік актілерді сақтауына мүмкіндік алады. ISO 14001 стандарты ұйымдарға қоршаған ортаға әсерін анықтау, бақылау және басқару негізін қамтамасыз ете отырып, экологиялық көрсеткіштерін үнемі жақсартуға көмектеседі.
ISO 45001 (Еңбек қауіпсіздігі және денсаулықты қорғау менеджменті жүйелері (OHSMS)) — бұл еңбек қауіпсіздігі мен өндірістік қауіпсіздік жүйелері (OHSMS) үшін халықаралық стандарт. Бұл ұйымдарға денсаулық пен қауіпсіздікке қатысты тәуекелдерді анықтап, бақылауға алу, апаттар мен өндірістік жарақаттардың алдын алу, сондай-ақ қызметкерлердің әл-ауқатын жақсарту үшін негіз болады. ISO 45001 сертификатын алған ұйымдар өз қызметкерлерінің денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғауға деген адалдығын көрсетеді, бұл клиенттер, серіктестер және мүдделі тараптар арасында сенімді нығайтады. Стандарт ұйымдардан жұмыс орнындағы қауіптіліктер мен тәуекелдерді анықтау, бағалау және бақылауға алу үшін жүйелі тәсілді енгізуді талап етеді, сонымен қатар еңбек қауіпсіздігі мен техникасын жақсарту көрсеткіштерін үнемі арттыруды көздейді.
ISO 22000 (Тағам қауіпсіздігі менеджменті жүйелері (FSMS)) — бұл тағам өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз ету және тағамнан туындайтын аурулар тәуекелдерін барынша азайту үшін ұйымдарға негіз болатын халықаралық стандарт. Стандарт ұйымдардан тағам қауіпсіздігіне қатысты ықтимал қауіптерді анықтап, бағалауды, осы қауіптердің алдын алу және жұмсарту үшін бақылау шараларын енгізуді және тағам қауіпсіздігі менеджменті жүйелерін үнемі бақылап, жақсартуды талап етеді.
ISO 50001 (Энергетикалық менеджмент жүйелері (EnMS)) — бұл энергетикалық менеджмент жүйелері (EnMS) үшін халықаралық стандарт, ол ұйымдарға энергия тұтынуды тиімді басқаруға, электр энергиясының шығындарын азайтуға және қоршаған ортаға әсерді минимизациялауға негіз болады. ISO 50001 барлық көлемдегі, салалар мен секторлардағы ұйымдарға қолданылады және ISO 9001 мен ISO 14001 сияқты басқа халықаралық стандарттарға сәйкес келеді. ISO 50001 негізінде тиімді EnMS енгізу арқылы ұйымдар өздерінің операциялық тиімділігін арттырып, электр энергиясының шығындарын азайтып, қоршаған ортаға әсерді минимумға келтіреді, бұл ақырында тұрақты табыс пен мүдделі тараптардың сенімін қамтамасыз етеді.
ISO 22000:2018 (Тағам қауіпсіздігі менеджменті жүйелері) — бұл ISO 9001 және HACCP стандарттарының негізгі элементтерін біріктіріп, толықтырып, ұйымның жалпы бизнес-тәуекелдері контекстінде тағам қауіпсіздігі менеджменті жүйесін (FSMS) әзірлеу, енгізу, мониторинг жүргізу және үздіксіз жетілдіру үшін тиімді негіз ұсынады.
ISO 22301 (Бизнес үздіксіздігін басқару жүйелері (BCMS)) — бұл бизнес үздіксіздігін басқару жүйелері (BCMS) үшін халықаралық стандарт, ол ұйымдарға жұмыс тоқырауларының алдын алуға, күтпеген жағдайларға тиімді жауап беруге және күрделі жағдайларда бизнес үздіксіздігін сақтауға негіз болады. ISO 22301 сертификатын алған ұйымдар өздерінің маңызды бизнес-функцияларын қолдау мен жұмыс тоқырауларының салдарын минимизациялауға деген адалдығын көрсетеді, бұл клиенттердің қанағаттанушылығын қамтамасыз етіп, мүдделі тараптардың сенімін сақтауға көмектеседі. Стандарт ұйымдардан әлеуетті тәуекелдерді анықтап, бағалауды, бизнес үздіксіздігін қамтамасыз ету жоспарларын әзірлеуді және енгізуді, сондай-ақ үздіксіз бизнес басқару жүйелерін (BCMS) үнемі бақылап, жетілдіруді талап етеді.
ISO 37001 (Парақорлыққа қарсы менеджмент жүйелері (ABMS)) — бұл ұйымдарға өз қызметі мен жеткізу тізбектерінде парақорлық пен жемқорлықтың тәуекелдерін болдырмау, анықтау және жою үшін негіз болатын парақорлыққа қарсы менеджмент жүйелері (ABMS) үшін халықаралық стандарт. ISO 37001 сертификатын алған ұйымдар парақорлықпен күресуге және этикалық іскерлік тәжірибені дамытуға деген адалдығын көрсетеді, бұл клиенттер, серіктестер және мүдделі тараптар арасында сенімді нығайтуға көмектеседі. Стандарт ұйымдардан тиімді ABMS енгізуді, оның ішінде тәуекелдерді бағалауды, кешенді тексеруді, саясаттар мен рәсімдерді, оқытуды, есеп беруді және мониторинг жүргізуді талап етеді.
ISO 28000 (Жеткізу тізбегіндегі қауіпсіздікті басқару жүйелері (SCSMS)) — бұл жеткізу тізбектерін қауіпсіздік тәуекелдерінен қорғауға және тауарлар мен материалдардың қауіпсіз және сенімді түрде қозғалуын қамтамасыз етуге негіз болатын жеткізу тізбегінің қауіпсіздігін басқару жүйелері (SCSMS) үшін халықаралық стандарт. Стандарт ұйымдардан қауіпсіздік тәуекелдерін анықтап, бағалауды, қауіпсіздік жоспарлары мен рәсімдерін әзірлеп, енгізуді, сондай-ақ SCSMS жүйелерін үнемі бақылап, жетілдіруді талап етеді.
ISO 41001 (Ғимараттарды басқару жүйелері (FMS)) — бұл ұйымдарға өз ғимараттарын тиімді басқаруға және ресурстарды оңтайландыруға негіз болатын ғимараттарды басқару жүйелері (FMS) үшін халықаралық стандарт. ISO 41001 сертификатын алған ұйымдар ғимараттарды басқаруды жақсартуға және ғимараттардың өнімділігін арттыруға деген адалдығын көрсетеді, бұл клиенттер, серіктестер және мүдделі тараптар арасында сенімді нығайтуға көмектеседі. Стандарт ұйымдардан өз ғимараттарының қажеттіліктері мен күтулерін анықтап, бағалауды, ғимараттарды басқару жоспарлары мен процестерін әзірлеп, енгізуді және FMS жүйелерін үнемі бақылап, жетілдіруді талап етеді.
IATF 16949 (Халықаралық автомобиль саласы жұмыс тобы) — бұл автомобиль өнеркәсібіне тән сапа менеджменті және техникалық ерекшелік стандарты. Ол ISO 9001 стандартына негізделген және автомобиль техникасын жеткізушілердің сапаға деген тұрақты адалдығын көрсету үшін ең төменгі талап болып табылады. Стандарт Халықаралық автомобиль саласы жұмыс тобы (IATF) тарапынан бірлесіп әзірленіп, Халықаралық стандарттау ұйымына (ISO) бекіту мен жариялау үшін ұсынылған.
ISO 26000 (Әлеуметтік жауапкершілік бойынша нұсқаулық) — бұл кәсіпорындар мен ұйымдардың әлеуметтік жауапкершілігімен байланысты халықаралық стандарт. Ол ұйымдардың әлеуметтік жауапкершілікпен жұмыс істеу жолдары туралы ұсыныстарды қамтиды және адам құқықтары, еңбек практикасы, қоршаған орта, адал өндірістік практика, тұтынушылар мәселелері мен қоғамға қатысу сияқты көптеген мәселелерді қамтиды. Дегенмен, ISO 26000 ISO 14001 немесе ISO 9001 сияқты сертификаттау стандарты емес екенін және сертификаттау мақсатында қолдануға арналмағанын ескеру маңызды. ISO 26000 стандарты ұйымдар жұмыс істейтін әлеуметтік жауапкершілік мәселелерін шешу үшін ұйымның мүдделі тараптары үшін өзекті әрі маңызды деп анықтайтын жеті негізгі тақырыпты анықтайды.